čtvrtek 14. prosince 2017

Knihomolí úvahy - #14 Tipy na dárky aneb Knihou nikdy nic nezkazíš


A je to tady zas - prosinec a s ním spojené vánoce. Ten čas, kdybychom měli být více s těmi, které máme rádi a kdybychom neměli myslet jenom na sebe, ale také na ostatní. A je to také čas dávání dárků. Ale jak vybrat ten správný? Mám tu pro vás několik tipů, jak potěšit různé typy knihomolů.

Snílek
Snílek je ten typ knihomola, co nejraději létá hlavou v oblacích, a proto bych mu darovala něco magického. Neodpustím si doporučit Harryho Pottera, protože to je podle mě něco, co by si měl přečíst každý. Dále by byl skvělou volbou Caraval, při jehož čtení nebudete vědět, co je realita a co je jen iluze.
Zdroj
Zdroj

Detektiv
Detektiv je někdo, kdo rád pátrá a odhaluje záhady. Já na detektivky moc nejsem, ale i tak vám jednu doporučit mohu - Volání kukačky.

Zdroj

Nečtenář
Znáte někoho, kdo moc nečte, ale chtěl by? Nebo naopak chcete někoho ke čtení přivést? Tady určitě můžu doporučit jakýkoli komiks. Ne moc textu a obrázky k tomu. Stejný koncept splňuje i Deník malého poseroutky.
Zdroj

Nebojsa
Že potřebujete něco děsivého? Doporučuji Carrie, ale pozor opravdu jen pro silnější povahy. Z těch strašidelných je to pak Tikot nebo Příšerné příběhy strýce Montaguea.

Zdroj
Zdroj
Zdroj

Romantik
Tady teda nejspíš něco pro holky, které touží po nějaké „slaďárně“. Série Selekce a Všem kluků, které jsem milovala tohle rozhodně splní.

Zdroj
Zdroj

Poeta

Poezie se v poslední době hodně rozmohla (minulá Knihomolí úvaha byla celá o ní), a tak ve svém okolí jistě máte někoho, kdo tomuto fenoménu také propadl. Samozřejmě musím doporučit své oblíbené Milk and Honey. Ale před nedávnem jsem našla knihu Podivuhodný život osamělého pošťáka, kterou určitě musím mít, protože je jednoduše nádherná.

Zdroj
Zdroj

Všeználek
Četl váš knihomol naprosto všechno, co jsem mu doporučila? Nezoufejte! Téměř každý knihomol miluje různé knižní vymoženosti jako jsou záložky, Funko pop figurky, různé předměty s tématy oblíbených knih a podobně. Na tohle určitě doporučuji e-shop Knižní vesmír a Comics Point.

Zdroj
Zdroj
Doufám, že jsem vám alespoň trochu pomohla s výběrem. Pokud byste měli nějaké další tipy, tak se o ně určitě nezapomeňte podělit v komentářích.

6 komentářů:

  1. Jeee, Severuse jsem vždycky chtěla <3 ale obešla jsem asi sto obchodů a prohledala eshopy a nikde zrovna on nebyl :(( a nebo byl neuvěřitelně předražený :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek a tipy :) Kniha jako dárek k Vánocům vždycky udělá radost :) Podle tohohle bych byla snílek, romantik a malinko všeználek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :3 Já jsem asi od každého trochu. Podle nálady. :D

      Vymazat
  3. Na knihy Tikot a Podivuhodný život osamělého pošťáka se musím podívat! Moc hezké tipy, děkuji za inspiraci:)
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač! Jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala. :)

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.