pátek 17. listopadu 2017

Blog Tour - Alex Owumi

⇊ ENGLISH BELLOW ⇊

Na konci září mi Alex Owumi napsal na Instagram, že by byl rád, kdybych s ním udělala takový malý rozhovor v rámci Blog tour plánovaného k příležitosti vydání jeho nejnovější knihy, která vyšla 15. listopadu 2017. Nemohla jsem být šťastnější, takže jsem okamžitě souhlasila a tady je výsledek.

Alex Owumi se narodil v Lagosu v Nigerii a když mu bylo jedenáct, přestěhoval se do Spojených Států. Jeho debutová kniha QUADDAFI’S POINT GUARD se stala bestsellerem. Jedná se o neuvěřitelný příběh profesionálního hráče basketbalu lapeného v Libyjské občanské válce. Jeho první román THE FIRE RAVEN se dostal na Amazonu mezi top pět v kategorii thriller. Alex Owumi je také profesionálním hráčem basketbalu v Evropě a momentálně hraje za the British Basketbal League.
Napsal čtyři knihy. Tou první je Quaddafi’s Point Guard, která je jeho autobiografií. Jako další napsal trilogii o dívce jménem Raven, která je nájemným vrahem – assassinem. A před několika dny byl publikován třetí a finální díl této trilogie – The Fire Raven: The Winter Vendetta.
Poslala jsem Alexovi pár otázek a tady jsou jeho odpovědi. Snažila jsem se vymyslet nějaké originálnější, tak snad se vám budou líbit.

1) Proč jste se rozhodl začít psát? A proč jste nejprve napsal svoji autobiografii a až pak originální příběh?
Rozhodl jsem se psát, protože miluji vyprávění příběhů. Svoji první knihu jsem napsal o sobě, protože jsem chtěl upozornit na všechny ty lidi, kteří mi pomohli na mojí cestě.

2) Kterou z vašich knih máte nejradši?
Miluji všechny své knihy, abych byl upřímný. Každá z nich má svoje vlastní místo v mém srdci.

3) Jak moc je vaše psaní ovlivněno vaším nigerijským původem? Vložil jste do svých knih něco z nigerijské kultury?
Ve svém psaní většinou čerpám ze svých vzpomínek na dětství v Nigérii. Téměř všechny moje knihy jsou jím inspirované.

4) Kdy jste dostal první nápad na sérii The Fire Raven a co konkrétně to bylo?
Nápad na The Fire Raven pochází z mého staršího příběhu, který jsem napsal ještě jako dítě téměř před dvaceti lety. Vždycky jsem chtěl psát o dívce, která by byla nájemným zabijákem.

5) Právě jste publikoval finální třetí díl ze série The Fire Raven. Plánujete už další knihu?
Právě jsem publikoval poslední díl The Fire Raven a určitě mám v budoucnosti v plánu spoustu dalších knih.

6) Jaké je vaše oblíbené místo na psaní?
Moje oblíbené místo na psaní je u mě doma. Ve svém vlastním prostředí nacházím hodně inspirace. Obvykle miluji psát dlouho do noci, protože v téhle době se mi píše nejlépe.

Zaujal vás autor a myslíte si, že by se vám nějaká z jeho knih líbila? Zakoupit si je můžete zde, nebo zde můžete Alexe sledovat na Goodreads. A také se můžete kouknout na trailer ke knize!



Opravdu děkuji, Alexi, že jsem tě mohla hostit na svém blogu.

ENGLISH PART

At the end of September Alex Owumi wrote me on mine Instagram account. He was asking me to be apart of his Blog tour for his newest book, which was published on November 15th 2017. I couldn't feel happier as I immediately agreed so here I am with my final article!
Alex Owumi was born in Lagos Nigeria, and moved to the United States at the age of eleven. He is the best-selling author of QUADDAFI’S POINT GUARD: The incredible story of a professional basketball player trapped in Libya’s civil war which was an international bestseller. His debut novel 'The Fire Raven' had a top five debut on the Amazon bestseller list under Thriller/Suspense. He is also a professional basketball player in Europe and is currently playing in the British Basketball League.
He wrote overall four books. The first was Quaddafi’s Point Guard, which is basically his autobiography. The next one was his thriller trilogy about a girl named Raven, who is assassin. And few days ago, he released the final third part - The Fire Raven: The Winter Vendetta.

I sent Alex Owumi a couple of questions and here are his answers. I tried to come up with interesting questions so hopefully you will like them.

1) Why did you decide to write? And why you wrote first your autobiography and then your own original story?
I decided to write because I love storytelling. I wrote my first book which was a non-fiction story about myself because I wanted to shine a light on all the people who helped me on my tough journey.

2) Which of your books do you like the most?
I love all my books to be honest. They all have a special place in my heart.

3) How much is your writing affected by your Nigerian birth? Did you put anything from Nigerian culture there?
Most of my writing comes from my imagination of my childhood in Nigeria. Most of these books are imaginary stories from my childhood.

4) When did you get the first idea for The Fire Raven and what it was?
The idea from THE FIRE RAVEN came from a childhood story I created almost twenty years ago. I always wanted to write about a female assassin.

5) You just published third and final part of The Fire Raven. Do you plan another book?
I just published the final book of THE FIRE RAVEN series and I do have a lot of books coming in the future.

6) What is your favorite place and time for writing?
My favorite place to write is in my own home. I find a lot of inspiration in my own space. I usually love to write late at night because I get a lot of good inspiration around that time.

Do you think you would like his books? You can buy them here or here you can join his Goodreads account. You can also watch a book trailer!
Thank you very much, Alex, I could host you on my blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.