neděle 1. října 2017

Všem klukům, které jsem milovala: Navždy s láskou Lara Jean - Jenny Han


Roztomilost sama.

Autor/ka: Jenny Han
Originální název: Always and Forever, Lara Jean
Rok vydání: USA 2017/ CZ 2017
Nakladatelství: USA Simon & Schuster Books for Young Readers/ CZ CooBoo
Překladatel/ka: Romana Bičíková
Počet stran: 291

Lara Jean je v posledním ročníku na střední a její život začíná nabírat na obrátkách. Peter, maturitní ples, přihlášky na vysokou, vztah jejího otce, konec střední,… Prostě spousta nového a Lara mnohdy neví, jak se s tím vypořádat.
Jakou školu si vybrat? Jaké šaty na ples? Musí se potýkat s obyčejnými, všedními rozhodnutími, ale také s těmi, co by ji mohly stát štěstí nebo jí změnit úplně celý život.
Ale ta nejlepší věc, kterou jsem do scrapbooku dala, je můj dopis, ten, co jsem Peterovi napsala kdysi dávno a díky kterému jsme se dali dohromady. Chtěla jsem si ho nechat, ale nakonec mi přišlo správné, aby ho měl Peter. Tohle všechno bude jednoho dne důkaz, že jsme tu byli, že jsme se milovali. Je to záruka, že ať už se v budoucnosti stane cokoli, tohle nám nikdo nevezme. (s. 234)
Třetí a poslední díl romantického příběhu o Laře. Není to jedna z těch sérií, co bych vyloženě zbožňovala, ale když jsem knihu otevírala, tak jsem se opravdu těšila na to, jak to všechno dopadne. Lara Jean mi za těch několik set stran prostě přirostla k srdci.

Nevím, jestli to je tím, že Lara je v knize v posledním ročníku na střední, tak jako já teď, ale hrozně rychle jsem se do příběhu ponořila a vše prožívala s ní. Když byla nervózní, byla jsem nervózní i já. Když byla šťastná, přihloupě jsem se u knížky culila. Nejspíš se mi tenhle díl líbil víc než ten druhý. Emoce jsou v příběhu vystiženy opravdu skvěle. Stejně tak i samotná Lařina postava se mi zdála mnohem vyspělejší a logičtější než v předchozích dílech.

Kniha je psaná stejně čtivě, jako ty před ní. Strany ubíhaly, ani jsem nevěděla jak. Líbí se mi, jak obálka ladí k těm ostatním a dává tak najevo, že k nim patří.

S Larou Jean to dopadlo správně. Tak jak mělo.
Zdroj




Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.