neděle 8. října 2017

Humbook 2017


Celý rok jsem čekala, až se sem podívám. Koho by nelákaly tři zahraniční autorky a spousta doprovodného programu? Zdálo se, že budu čekat věčnost, a přesto tu teď sedím a snažím se všechny ty nepopsatelné dojmy vměstnat na papír. Jako vážně? To už je to pryč?

Můj program byl opravdu nabitý. Nejprve se mi zdálo, že tam přeci nemůžu vydržet celý den, ale opravdu to uteklo. Ráno jsem musela vstávat už v 6:45, abych stihla vlak v osm hodin. Vím, že spousta lidí musela vstávat mnohem dřív, ale já si také moc nepřispala. Na Smíchově jsem se sešla s Verčou z Welcome to Bookshire a společně jsme dorazily až do Meetfactory, kde se festival konal. Byly jsme tam už někdy v 8:45, takže tři čtvrtě hodiny před otevřením, ale stejně tam už byla fronta. Nicméně po otevření šlo všechno rychle a my už byly uvnitř i s našimi VIP balíčky. V těch jsme našli Reading copy knihy Dívka z inkoustu ahvězd od Kiran Millwood Hargrave, blok od Presco publishing, pár záložek, slevové kódy, katalog s YA novinkami a samozřejmě program. A celé to navíc bylo v úžasné plátěné tažce s logem Humbooku.

Nejprve jsme si prohlédly celý prostor, kde se festival konal. Poté jsme si našly pár volných míst u stolu a vyrobily si nádherné záložkySharys_and_books. Hned nato jsme stály v obrovské frontě na dočasné tetování. No kdo by nechtěl vytetovat znak Harryho Pottera…

Když jsme se konečně mohli kochat obrázky na rukou, tak jsme sotva stihli přejít do jiného sálu, kde právě začínala beseda s Jenny Han. Ta byla úplně skvělá. Celou dobu neskutečně pozitivní a asi polovina všech jejích odpovědí nějak souvisela s jídlem – ano, opravdu miluje jídlo.

Hned poté následovala další beseda tentokrát s Joelle Charbonneau, která hned nám hned na úvod předvedla, že umí opravdu skvěle zpívat. A věřte mi, že více upovídaného člověka neznáte. Říkala, že toho v noci moc nenaspala, protože hrál její oblíbený baseballový tým, ale i tam měla neuvěřitelně mnoho energie.

Po besedě jsme měli chvíli čas, a tak jsme si vyfotily knihy ve fotokoutku, vyzkoušely instagraf, a také vystály frontu na přehnaně drahý, ale také dobrý hamburger. Následně jsme se rozdělily. Verča šla vyrábět svíčku a já spěchala na besedu s A. G. Howard. Ta mě neskutečně překvapila. Má neuvěřitelnou fantasii a miluje módu a hřbitovy.

Následoval A-Z booktag, kdy všechny tři autorky odpovídaly na dotazy. Mrzelo mě, že byl těsně před autogramiádou, protože jsme ho neviděly celý. Odešly jsme asi v půlce a i tak už byla ohromná fronta. Po začátku autogaramiády však fronta docela postupovala a asi za půl hodiny jsme se konečně dostaly k autorkám. Jenny Han podepisovala jen jednu knihu, ale byla neskutečně milá. A. G. Howard měla dokonce i podepsané kartičky a nádherné záložky a řetízky v podobě klíčků a masek. A Joelle Charbonneau byla přesně tak upovídaná jako předtím.

Hned po autogramiádě jsme zamířily domů, protože jsme byly už opravdu vyčerpané. Ale myslím, že to letos bylo skvělé. Program, workshopy, všechno. Jen prostor byl dost malý a organizace autogramiády trochu nešťastná, ale jinak jsem si to opravdu užila.

VIP balíček.

Fotokoutek


Tetování <3


Instagraf

Beseda s Jenny Han

Beseda s Joelle Charbonneau

Beseda s A. G. Howard

Křest Krverůže

Jenny Han <3
Joelle Charbonneau <3

4 komentáře:

  1. Závidím ti fotku s Joelle Charbonneau. :D Jinak krásné fotky máš, pěkné shrnutí dne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ja se tesim na svet knihy :-) snad bude zase super

    OdpovědětVymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.