sobota 22. dubna 2017

Knižní výzva 2017


Vím, že se do knižní výzvy přidávám poměrně pozdě, ale když jsem četla článek na blogu Svět nadpřirozena, tak její knižní výzva se mi opravdu zalíbila a řekla jsem si, že se taky musím přidat.

Jako cíl jsem si zvolila 60 knih, jako mám na Goodreads. Ke každým deseti knihám je přiřazen obrázek:

1. Tažení do Tearlingu
2. Stařec a moře
3. Úžasná Zeměplocha: Barva kouzel
4. Hvězda jihu
5. Čáry života
6. Dreamologie
7. Láska v prachu hvězd
8. Probuzení Simona Spiera
9. Šepotání: Běsnění
10. Továrna na sny


11. Akta Illuminae: Illuminae
12. Girl Online: Na turné
13. Lahodně s Ellou: Džusy a smoothies pro každý den
14. Selekce: Šťastně až navěky
15. Siréna
16. Pátá vlna
17. Nekonečné moře
18. Milk and Honey
19. Poslední hvězda
20. Lord John a důvěrná záležitost


21. Half Lost 
22. Stačí jen chtít
23. Caraval 
24. Thirteen Reasons Why 
25. Koruna
26. My ostatní tu prostě žijem
27. Odvrácená tvář lásky
28. Hawking a mysl boží
29. Veronika se rozhodla zemřít
30. Hygge: Prostě šťastný způsob života 

31. Harry Potter a Kámen Mudrců 
32. Girl Online Jde svou cestou
33. To Kill a Mockingbird
34. Navždy s láskou Lara Jean
35. Univerzita výjimečných: Zkouška 
36. Uvnitř mé hlavy
37. Dívka z inkoustu a hvězd
38. Moje sestra žije na krbové římse
39. The Sun and Her Flowers 
40. Letopisy rodu Shannara: Shannarovy Elfeíny

41. Rychleji mluvit nedokážu
42. Šlehačková oblaka
43. Oprawme se 
44. Útok na pekárnu
45. Proměna
46. 
47.
48.
49.
50.

51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.

Doufám, že to všechno stihnu přečíst... A co vy? Také plníte nějakou knižní výzvu? A určitě mi do komentářů napište vaše účty na Goodreads. ;)

Zhodnocení
Tak nakonec se mi knižní výzvu nepodařilo splnit. Přečetla jsem jen 45 knih, ale i za to jsem ráda. Kolik jste zvládli vy? A budete se účastnit výzvy i v roce 2018? Já určitě. ;)

6 komentářů:

  1. Přeji ať se Ti v knižní výzvě úspěšně daří. .)
    Také se účastním a zvolila jsem si pro svůj začátek přesně půlku tvého cíle. ;)

    Více popřípadě zde v odkazu: http://umermaidky.blogspot.cz/2017/01/zapojena-do-knizni-vyzvy-2017.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tobě taky. Koukám, že jsme na tom s počtem přečtených knih skoro stejně, což znamená, že nestíhám...:D

      Vymazat
  2. Čteš jako o závod, výzvu máš pěkně načatou :) A skvělý výběr knih :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale mně se spíš zdá, že nestíhám...:D

      Vymazat
  3. Tuto výzvu mám ráda, letos se účastním potřetí :) Tak ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, to už je dlouhá doba. :D A děkuji. ;)

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.