středa 3. srpna 2016

Osm světů: Včelí lid - Marcela Remeňová

Druhý díl napínavého příběhu od jedné z nejmladších českých spisovatelek.

Autor/ka: Marcela Remeňová
Originální název: Osm světů: Včelí lid
Rok vydání: CZ 2014
Nakladatelství: CZ Beltfilm
Překladatel/ka: /
Počet stran: 504
Tohle je snad jedíná kniha/série od českého autora, ke které jsem si zatím našla cestu.
Po všem, co Lea zatím prožila se nečekaně ocitá na Osmi světech, kde zuří dlouholetá válka mezi osmisvěťany a takzvanými hmyzáky. Jsou to nebezpeční nepřátelé a Lea jakožto obyčejný člověk se musí potýkat se spoustou nepříjemností. Situace se pro osmisvěťany nevyvíjí vůbec dobře a je potřeba zasáhnout. Ale jak? A mohl by existovat ještě horší nepřítel než obrovský vraždící hmyz?
To je Lara. Osmisvěťanka patnáctého stupně, která všemu velí," sdělil mi Matt a spolu s Fredem se k ní vydal. Já ale věděl, že na formality není čas. Nečekal jsem na svolení. Jednal jsem instinktivně a rovnou se vydal k Lee. Nevěděl jsem, jestli to ti dva muži, kteří ji léčili, aspoň tuší, ale z Ley vyprchával život. Ostatní to možná necítili, ale mě to přímo bilo do očí. Bylo v ní něco zlého, nějaký jed, a já byl odhodlaný ho z ní dostat. Měl jsem šanci odčinit to, co jsem před lety způsobil. (s.251)
Druhý díl je ještě lepší než první. Jestli se v tom prvním dalo vyšťourat něco, co by naznačovalo tak nízký věk autorky, tak tady už nic nenajdete.

Příběh je složitý, spletitý a nesmírně propletený. Čím dál čtete, tím více toho víte a přidáváte další puzzle do finálního rozhřešení. Ale to je ještě daleko. Vždy si myslíte, že víte všechno a najednou se ukáže, že vše je úplně jinak než se zdá. A věřte mi, že když říkám úplně, tak myslím ÚPLNĚ.

A co tedy závěrem? Nemějte předsudky a čtěte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.