středa 6. července 2016

Postcrossing - #3 Červen 2016



Čas letí jako voda v horské bystřině, a tak jsem tu s dalším postcrossingovým článkem, tentokráte za měsíc červen. 

Celkově jsem odeslala šest pohledů a přišlo mi jich osm.



Na grafech vidíte, do jakých zemí jsem pohledy posílala a odkud mi přišly. Hodně mě překvapilo, že mi přišli hned dva z Běloruska a naopak už takovou stálicí je Německo, odkud mi vždy něco přijde.



A teď už konečně k jednotlivým pohledům. 

První dorazil z Irska od Ley. Je úplně úžasný (tématika HP chápeme ne...). Navíc je koupený přímo v Británii ve studiích Harryho Pottera, které Lea nedávno navštívila. Jak já jí závidím... Jinak žije v Dublinu a také miluje Harryho Pottera. Říká, že si pamatuje, jak na knihách J. K. Rowling vyrůstala a vždy se moc těšila až vyjde další.


Druhý je z Německa od Melanie, která také miluje Harryho Pottera (asi mám na takové lidi čuch haha...). Nejprve prý shlédla s kamarády všechny filmy a poté, protože ji to zaujalo, si přečetla knihy. Také mi navrhuje ke čtení sérii Sumpflochsaga od Halo Summer, která byla prý lepší než Harry Potter. No nevím, ale určitě se na to někdy kouknu.


Třetí je od Clare z Francie, která žije kousek od Atlantického oceánu. Na pohledu je slavné nákupní centrum Nantes. Je prý velmi staré a Clare se moc líbí ten styl, ve kterém je to celé udělané. Je to prý ten samý styl jako v Paříži.


Čtvrtý pohled je od Irene z Běloruska a musím říci, že je opravdu nádherný. Žije na jihu země ve městě Gomel, což je druhé největší město po Minsku. Píše, že jedna z jejich nejznámějších památek je Belovezhskaia Pushcha která je na západě Běloruska. Také prý miluje cestování. Navštívila Českou Republiku a moc se jí líbila Praha.


Pátý je opět z Německa. Poslal ho Sasha. Píše, že poslal právě Drážďany, protože je nejspíš budu znát (což je pravda) a pokud ne, tak je prý mám navštívit, protože se mi tam bude líbit.



Šestý je od Victorie z Běloruska. Je jí devatenáct a studuje medicínu v Gomelu. Má také moc ráda čtení.


Sedmý z Itálie od Manuely. Byslí ve Varese a poslala mi pohled s fotkou kostela Perugia, který navštívila minulý týden.


Osmý je z Turecka od Gökcenur, která bydlí v Istanbulu Je jí dvacet dva a studuje veterinární medicínu (nevím, jestli se tomu tak říká). Miluje zvířata a má tři kočky, které se jmenují Bastet.


Snad jste si červnovou nálož pohledů užili stejně jako já. Miluju Postcrossing už jen kvůli tomu, že si procvičím jazyky a dozvím se spoustu zajímavých věcí o jiných zemích. U dalšího "pohledového" článku se uvidíme zas za měsíc.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.