pátek 3. června 2016

Postcrossing - #2 Květen 2016


Můj druhý postcrossingový měsíc byl úplně skvělý. Je to opravdu krásný pocit najít ve schránce pohled z druhého konce světa a dovědět se něco nového.

V květnu jsem odeslala sedm pohledů a sedm mi jich také přišlo, takže to bylo mnohem bohatší, než minulý měsíc.



Na grafech vidíte, kam jsem posílala a odkud mi dorazily do schránky.


A teď už to, co mi přišlo.

První byl z Německa od Günther. Píše,že také ráda čte a zaujalo ji, že píšu.


Druhý je z Polska od Kate s krásným citátem od Marka Twaina. Píše, že mi závidí, že žiji v Praze a že se by se sem jednou ráda podívala.


Třetí je z Ruska od Aleny a je doplněn o minci. To mě okamžitě nadchlo, takže teď s každým pohledem odesílám i jednu českou korunu.


Čtvrtý je až z Malajsie od Mee Ling, která žije ve městě s nadmořskou výškou přes tři tisíce metrů.


Pátý je ze Švédska Hanny, která žije v malém městě kousek od Stockholmu. 


Šestý je z USA, přesněji z Oregonu, od Jenny, která na zadní stranu napsala krásný citát "It is up to you to see the beauty of everyday things."


A poslední z Rakouského hlavního města Vídně od Julie, která mi poslala tohohle roztomilého Dobyho. :3 Píše, že má Harryho Pottera také moc ráda a že nedávno navštívila studia, kde se natáčely filmy.


Ze všech sedmi pohledů jsem úplně nadšená a jsem moc ráda, že jsem tenhle projekt objevila. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.