pondělí 16. května 2016

Vyhlášení Velké jarní soutěže!


Tenhle článek tu měl být už včera, ale tak co se dá dělat, je tu dnes..:D Takže. Předevčírem skončila první soutěž, kterou jsem na svém blogu pořádala. Soutěžilo se o knihu Všechny malé zázraky o od Jennifer Niven.
Zúčastnilo se vás sedmnáct, což si myslím, je úctyhodná účast na to, že můj blog funguje teprv chvilku, takže za to vám moc děkuju. :) Na otázku, z kolika pampelišek se skládá nápis na fotce na instagramu, vás patnáct odpovědělo dobře, dva špatně. Správná odpověď tedy byla 74.

Stejně si ale myslím, že vás tyhle kecy nezajímají a už jen čekáte na to, kdy řeknu, kdo vyhrál. Takže vás nebudu napínat. Výhercem se stává...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
No dobrá, tak vás možná chvilku napínat budu, ale to ještě nikdy nikomu neuškodilo, ne...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
No fajn, už dám pokoj. :D Výhercem se stává Nikola Krčová!

Moc ti gratuluji a pošli mi prosím na email mysmallibrary@seznam.cz tvoji adresu, ať vím, kam ti knihu poslat. :)

Doufám, že se vám soutěž líbila a že ti, kdo nevyhráli nejsou zklamaní. Určitě bude brzy zas nějaká další soutěž. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.