neděle 1. května 2016

Velká jarní soutěž!




Tento blog jsem založila už před nějakým měsícem a půl, tak jsem si řekla, že bych mohla uspořádat nějakou soutěž. Doma se mi sešly dva výtisky knihy Všechny malé zázraky od Jennifer Niven, takže soutěž bude právě o ni.
Zapojit se mohou klidně i knihomolové ze Slovenska, pokud jim nebude vadit, že je kniha v češtině.

Soutěž bude probíhat od neděle 1.5.2016 do soboty 14.5.2016 a v neděli 15.5.2016 vyhlásím vítěze. A co musíte udělat pro to, abyste knihu získali?

1) Přihlásit se k pravidelnému sledování blogu. (najdete vpravo na liště)
2) Sledovat instagramový účet mysmallibrary.
3) A nakonec to nejdůležitější: Na právě zmíněném instagramu jsem zveřejnila tři fotky (vlastně je to jedna rozdělena na tři části). Jedná se o nápis z pampelišek a vaším úkolem je, spočítat z kolika pampelišek je nápis vytvořený a odpověď mi poslat na email: mysmallibrary@seznam.cz. Do předmětu napište soutěž. Toto je opravdu důležité, protože odpovědi, které budou jinde, než na emailu nebudou zařazeny do slosování.

15.5.2016 vylosuji ze správných odpovědí vítěze.

(Tato soutěž už byla ukončena. Vyhlášení najdete zde.)

2 komentáře:

  1. Ahoj,
    kreativní soutěž. :o) Vážně se mi to líbilo. Jen je to takové horší pro ty, kteří třeba instagram nemají. Tím je soutěž omezená, což je škoda, protože ty fotky se mi moc líbily. Přišlo mi to tak veselé a jarní. To zbožňuji. :o)

    Kdybys měla chuť si zasoutěžit i ty sama, mrkni na soutěž Světa mezi řádky http://svet-mezi-radky.blogspot.cz/2016/05/majova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. :) A vlastně to nevadí, když někdo nemá instagram, protože to odpouštím. :D

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.