pondělí 16. května 2016

Svět knihy - 15.5.2016


Můj poslední den na Světu knihy. Poslední den Světu knihy tento rok...


Vstupenky už jsem měla koupené z předchozího dne, tak jsem nemusela stát frontu,  i když nebyla tak velká, protože jsme tam s mamkou přišli brzy. A díky tomu tam bylo i málo lidí, takže se nám skvěle nakupovalo, i když utrácela spíše mamka, protože já už tam toho nechala víc, než by sem i líbilo.

Nakonec jsme koupili čtyři knihy.


První je Ve službách zla od Roberta Galbraitha (J.K.Rowling). Tuhle knihu jsem samozřejmě nemohla minout, protože jsem četla předchozí dva díly a už mě vážně zajímá, jak to bude pokračovat s Cormoranem a Robin.


Druhá je Muži, kteří nenávidí ženy od Stiega Larssona. Narazili jsme na ni v antikvariátu, mamce se líbila, a tak šla s námi. Až se k tomu dostanu, taky si ji přečtu.


Třetí je dárek pro tetu k svátku. Myslím, že to bude skvělá kniha, protože jsem od tohohle autora četla tikot a bylo to vážně napínavé.


Čtvrtá a poslední je Barevné pokusy netopýrka Pierra. Je pro sestřenici k narozeninám.


Také jsme nevynechali stánky se záložkami a přivezli si jich hned pět. Moje je však jen ta uprostřed, ostatní jsou mamky a pro tetu. Myslím, že jsou opravdu úžasné.


Dále jsme nevynechali ani stánky s pohledy, protože tam mají úplně krásné a navíc to, že jsem teď v Postcrossingu je záminka pro jejich kupování. :D Moje jsou ty na dolní fotce a ten na horní fotce vlevo. Závidím těm, kteří je ode mě dostanou...


Tyhle mám dokonce zezadu podepsané od té paní, co je kreslila.

A už skoro tradičně jsem se vpravila do citátové kavárny, kde jsem si dala opět Chai Latte. Naprosto jsem se do něj totiž zamilovala, tak kdybyste věděli, kde jinde ho podávají, dejte mi prosím vědět, byla bych vám moc vděčná. 


A se článkem končí i veletrh a budeme si muset počkat. Zase za rok.

2 komentáře:

  1. Já jsem se letos bohužel na veletrh nedostala a mrzí mě to :\ Snad to příště vyjde :D Pěkný článek i knihy! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti to podaří někdy v budoucích letech. :) Jinak děkuji moc.

      Vymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.