pátek 13. května 2016

Svět knihy - 12.5.2016


Nyní tu máme "záznam" z prvního knižního dne, tedy čtvrtka.

Byl to všední den, tudíž jsem musela jít až po škole, tak jsem tam dorazila někdy ve čtvrt na pět.


Celé jsem to tam prošla, ale koupila si jen jednu knihu (přeci jen sem půjdu ještě dvakrát) a to konkrétně Ten, kdo stojí v koutě. Momentálně už ji mám rozečtenou a je vážně super.


Dále jsem si koupila magnetické záložky (na fotce ty dvě vlevo, zbytek jsou reklamní). Hrozně mě zaujaly citáty, které na nich jsou a bylo opravdu těžké vybrat jen dvě... I když si tam nejspíš ještě pro nějaké dojdu, protože mají neskutečný výběr a navíc stojí jen 25Kč. První citát je ,,Správně vidíme jen srdcem. Co je opravdu důležité, je očím neviditelné." - Antoide de Saint-Exupéry. A druhý Logika tě dostane z bodu A do bodu Z. Představivost tě dostane všude. -Albert Einstein.


Dále, protože teď často posílám pohledy díky Postcrossinngu (článek najdete zde), jsem si koupila tyhle krásné pohledy. Jsou od internetového obchodu pohledy.cz, které zde mají také stánek. Ten oranžový stál 20Kč a ty ostatní jsou každý za 10Kč, ale platí na ně sleva dva plus jedna zdarma. Závidím tomu, kdo je ode mě dostane...:D


Dále jsem navštívila stánky Literárních novin a Pevnosti, kde dávají starší výtisky zdarma, takže se tam určitě stavte.


A samozřejmě po dlouhém chození mezi knihami je potřeba se posilnit, a proto bych vám chtěla doporučit jednu malou kavárničku. Najdete ji nalevo hned po vstupu do levé haly. Působí malebným přátelským dojmem. Já jsem si tam dala Chai Latte (co to je se dočtete zde). Opravdu to doporučuji, je to vážně dobré. A navíc tam ke každé objednávce dostanete papírek s citátem. Prostě nádhera. :3


Snad vám nevadilo, že to bylo trochu delší a uvidíme se u dalšího článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.