sobota 14. května 2016

Šepotání: Zrcadlení - A. G. Howard

Vše je složitější než kdykoli dřív.

Autor/ka: A. G. Howard
Originální název: Ensnared
Rok vydání: USA 2015/ CZ 2016
Nakladatelství: USA Amulet books / CZ Albatros media - CooBoo
Překladatel/ka: Magdaléna Stárková
Počet stran: 432

Dobrodružství pokračuje a přináší s sebou mnohem více nebezpečí než kdy dřív. Alyssa se musí s otcem vydat do Kdekolijinde, aby zachránila matku, svého přítele a také Morfea, který je tam se Zachem uvězněný. Bez kouzel, bez své moci. Dokáže si s tím poradit a vše přestát ve zdraví?
Tentokrát musím hrát tu silnější já. 
Setřesu poslední kapky z vodou ztěžklých křídel, na které se lepí mech, a připravím se ke startu. Mám pocit, že mi perutě obrůstají mořskými živočichy. 
Mořskými živočichy. 
Vlny už pleskají tátovi do brady. Allie, pospěš si, prská slanou vodu a sevře mi pevněji chodidlo.  

„Počkej ještě, žadoním. Kůň bez nohou, který se kymácí tam a zase zpět, dopředu, dozadu... Oř bez sedla nesoucí i nejkřehčího z jezdců... Zvíře bez křídel letící plavně jako pták. (s. 133)
Musím naprosto upřímně říci, že se mi zdá, že se postupně úroveň této série snižuje. První díl mě naprosto uchvátil, druhý se mi líbil a tenhle třetí? Vlastně ani nevím. Není to tak, že by se mi vyloženě nelíbil, jen mi hodně věcí připadalo překombinovaných a zmatených. Vím, že je divné, když to takhle řeknu, ale kniha působí, jako kdyby do ní autorka vložila až moc fantazie.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.