pátek 6. května 2016

Postcrossing - #1 Duben 2016


Tohle je můj první měsíc s Postcrossingem, takže toho nebude moc, ale přeci jen něco ano. A věřte, že jsem byla hrozně nadšená, když jsem ve schránce našla svůj první pohled.


Takže nejdřív nějaké ty statistiky. Odeslala jsem čtyři pohledy a přišly mi tři.


Na grafech můžete vidět, odkud mi přišly a kam jsem posílala.


A nyní už pohledy, které mi dorazily.

První byl ze Švédska od Kjella, který mi poslal pohled s tradičním švédským krojem.

Druhý z Kanady od Monici, která poslala mořskou panu na třpytivém papíře.

Třetí z USA od Clare, která poslala obrázek knihy.

Myslím, že na první měsíc to bylo vydařené a už se nemůžu dočkat, co mi přijde příště. :3




2 komentáře:

  1. Taky jsem se dala na Postcrossing a baví mě to. Máš krásné pohlednice :)

    mujknizniraj.blogspot.cz
    touhyalasky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.