neděle 1. května 2016

Divnověci v Nizozemí

Ano, vím, nějak se s těmi články loudám... Už je to čtrnáct dní, co jsem tam byla a zatím je tu teprve druhý... Ale tak nebudu ještě více zdržovat a pustíme se do toho.

Je tu teda již druhý článek, tentokrát věnovaný všemu divnému, co jsem v Nizozemí potkala (a že toho bylo). Už jen když jsme přejeli hranice z Německa, překvapila mě ta neuvěřitelná rovina. Za celý svůj pobyt tam, jsem neviděla jediný kopec ani sebemenší vyvýšeninu. Ale to byl jen začátek, protože Amsterdam byl mnohem zajímavější...


Všimněte si třeba téhle lampy. Je vlastně docela hezká, připomíná mi tu z Narnie, ale ta značka? Jestli ji někdo pochopíte, dejte vědět. A ty boty? To by mě vážně zajímalo, kdo má potřebu věšet boty na lampy.

Tohle je asi moje úplně nejoblíben
ější fotka, kterou jsem v Holandsku vyfotila.Víte, jak jsou v Praze takové ty živé sochy? Tak tohle je něco podobného, akorát, když se podíváte pořádně na jeho ruku, uvidíte cigaretu ze zelené rostlinky, která je v Nizozemí legální, takže když se procházíte po městě, doprovází vás právě tato vůně.


Co tihle tři slaví, to teda vážně netuším, ale obdivuji toho kluka v tričku, protože venku bylo asi osm stupňů.

Jak vidíte, netradiční výzdobě u hausbotu se meze nekladou.


Tohle už tedy není z Amsterdamu, ale z květinového parku Keukenhof. Je to obří orchestrion, který vyhrával jakési německé pochody... Proč? To vážně netuším.


I přes všechny tyhle podivnosti bych tam stále chtěla bydlet, protože je to tam prostě úžasné. Prostě malá země s neskutečnou spoustou originality, podivností a krásy.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.