pátek 22. dubna 2016

Adele - Chas Newkey-Burden


Za pár let toho dokázala více, než většina za celý život.

Autor/ka: Chas Newkey-Burden
Originální název: Adele: The Biography
Rok vydání: UK 2015/ CZ 2016
Nakladatelství: UK The Overlook Press/ CZ Metafora
Překladatel/ka: Kateřina Harrison Lipenská
Počet stran: 208

Adele je neobyčejná zpěvačka, která toho za krátkou dobu stihla opravdu hodně a stále si zachovává svoji upřímnost a osobitost.
Kniha líčí její příběh pěkně od začátku, od jejího dětství, složitých vztahů v rodině, studiu na prestižní britské škole, přes obrovský vzestup, který zažila po vydání svého prvního alba v pouhých devatenácti letech, až po její (zatím) poslední album 25.  

Vše je vyprávěno poutavě, čtivě a doplněno o autentické citáty samotné zpěvačky, které umocňují zážitek z knihy a mnohdy vás rozesmějí.
O setkání s Justinem Timberlakem: Chtěla jsem mu říct: Miluju tě, vezmi si mě, chci s tebou mít děti, ale jen jsem na něj zavrčela."
Příběh dává nahlédnout jak do Adelina soukromí, tak do zákulisí slávy, koncertů a vzniku nových hitů.

Vše je zakončeno přehledem jejích nejslavnějších ocenění (kterých rozhodně není málo) a který jistě potěší každého fanouška.

PS: Kniha ještě nevyšla (vyjde 5.5. 2016). Také moc děkuji nakladatelství Metafora za poskytnutí recenzní e-knihy, díky čemuž jsem měla možnost si příběh Adele přečíst o něco dříve.

4 komentáře:

  1. Na knihu Adele se těším, mám ji také v plánu přečíst. :) Ona je prostě úžasná zpěvačka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu ji jenom doporučit. :) Pak napiš, jak se ti líbila.

      Vymazat
  2. Taky jsem četla. Adele je zábavná sama o sobě :D

    OdpovědětVymazat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.