neděle 10. dubna 2016

30 DAY ART CHALLENGE


18.3.2016-16.4.2016

Znáte to jistě také - máte chuť kreslit, ale nevíte co. Přesně to se mi opět stalo, ale pak jsem při brouzdání po internetu narazila na tuhle challenge. Na každý ze třiceti dnů vám udává téma na kreslení. Nejprve jsem si myslela, že to budou hrozná témata, na která nebudu schopna nic vymyslet, ale mile mě to překvapilo.

TÉMATA (je to v angličtině, ale myslím, že je to tak triviální, že to nemusím překládat):


Nevím, jak vám, ale mě se ta témata i ten nápad s třicetidenní kreslící výzvou moc líbí, a proto tu každý den čekejte příspěvek s obrázkem, který jsem vytvořila. Samozřejmě se můžete připojit také, budu jenom ráda...

Připravila jsem si na to tenhle krásný blok. Konečně ho nějak využiji.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář mě vždy moc potěší, protože mě zajímá váš názor na to, co píši. Snažím se odpovídat na všechny.